tiistai 26. maaliskuuta 2013

Tapaamme jälleen ~

HOHOO, tauolta ollaan siis palattu.
Pakko on vaan myöntää, et tauko teki tosi hyvää. Mut muutamia asioita on tapahtunu tässä tauon aikana c:

Ensinnäki Sonia sai uuden peruukin, ja näköjää uuden nimenki :d sillä kävikin niin, että te jotka ootte lukenu mun nukkesuunnitelmapostauksen vuodelta nakki, näätte, että olin suunnitellu itelleni Dal Cinnamorollia, Noellaa. Mut sitte ku sain sen peruukin, nii sit se sopikin Sonialle paremmin, ja oli pakko sit sulkee Noella pois suunnitelmista, mut se nimi on vaa nii ihana, et päätin et nyt sit Sonia onki Noella.

Ja sitte niinku sanoinki, Sonianoella sai uuden peruukin, ja laitan tohon postauksen loppuun pari kuvaa :d Jatotanoin, saan mun ompelukoneen pian takasin, ja oon aika happyhappy, ja mun nukkeinnostuski yrittää parhaansa mukaan päästä puhkeemaan. Se on siinä melkeen-mut-ei-ihan-kohdassa, mut uskon et sitku tehään tilaus nii se toivon mukaan vihdoin pulpahtaa pintaan. Tilauksen ajankohasta ja sisällöstä saatte tietää myöhemmin (;

Nyt päätin et otan rennomman ja positiivisemman asenteen enkä kokoajan murehdi nukkeasioista ja kaikesta muusta, koska ei se teillekää oo kovin kivaa lukee ku kokoajan täältä tulee valitusta ja sellasta :d

mut nyt niiden kuvien pariin c;



PS: Mitä mieltä ootte uudesta bannerista ? :3

4 kommenttia:

  1. Awiii! Aivan ihana valo kuviassasi c: Olet ihan sika hyvä kuvaamaan~ Kauanko olet kuvaamista harrastanut?

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljoooon :3 ja oon harrastanu kuvailemista viime syksystä lähtien tosissaan, mut satunnaisesti oon kuvannu aika kauan cc;

      Poista
  2. Ihana peruukki ja ihana Noella n__n Hyvä että kuvausinto on noussut c:

    VastaaPoista