sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Kiitos, anteeks, näkemiin





 ton piti olla sillee et sonia niinku pelästyy tota graffitii xd hahhah

Ennen ku mä sanon mitään, haluun kiittää siitä et te lukijat ootte urheasti lukenu ja lukenu mun blogia, vaikka täältä ei pelkkää laatua oo tullukkaa.

Sitten, otte varmaan huomanneet kuinka mun blogiin on aika-ajoin ilmestyny hutastuja, turhia, tylsiä, yksinkertasia ja lyhyitä postauksia, jotka sitte myöhemmi katoaa mystisesti ? Joo. Anteeks niistä. Mulla on kyllä niihin syitä, oli ne hyviä tai ei.

Vuodenaika ja kuvauspaikat mä asun keskellä jotain korpea, joten ei oo kauheen monipuolisia kuvauspaikkoja saatavilla, ja etenki ku tää lumi tekee kaikesta vielä yksinketasempaa, joten kuvat on kaikki samanlaisia.

Nuken vaatteet mä olen surkein käsinompelija ikinä (varmaa johtuu siit etten oo ikinä ees vaivautunu yrittämään) ja ompelukone on jossain jyväskylän ja tampereen välissä mun tädin luona.

IRL-murheet tähä ei varmaa tarvii selostusta

Paineet musta tuntuu, että jos en kuvaa ja postaile usein, nii lukijat lähtee. ja nyt onki lähteny yks tai kaks. musta tuntuu että mun on vaan pakko mennä kuvaamaan, mutta sitte kuvista tulee ihan huonoja ja julkasukelvottomia.

Nukkeinnostus en oo kovinkaa innostunu nukeista tällä hetkellä, ja siitä oonki valitellu monessa postauksessa.

Mä toivon että te jaksatte lukea ton tekstin. nyt varmaa sanoisin, et laittaisin blogin tauolle, mutta en pidä siitä sanasta kauheesti, joten sanon, et alan postailemaan harvemmin. palaan normaaliin postaustahtiin kun a) saan mun ompelukoneen b) lumet sulaa tai c) nukkeinnostus nousee. mut silti toivoisin, et siellä lukijoissa ois se joku, joka jaksais käydä välillä kattomassa oonko mä postaillut.

kiitos, anteeks, näkemiin.

8 kommenttia:

  1. Harmi :c Mut jokainen tarttee joskus tauon, ehkä nyt on sun aika :) Tykkään sun postauksista tosi paljon, ne on niin erilaisia ku muiden, en vaan ehdi kommentoida usein ;3 Toivottavasti palaat pian tauolta! :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä blogisi on ihana, nukkesi samoin ja kuvasi laadukkaita <3 En nää niissä mitään "samankaltaisuutta" ;3 Tää saattaa kuulostaa mielistelyltä, mutta se ei ole. Mä oon lukenut sun blogia ihan vähän aikaa vasta ja oon jo ihastunu täysin :---3 ~

    Mä ymmärrän noi paineet, mut loppujenlopuks lukijat on kuitenkin vaan numero, ei mikään laadun määritelmä. Jos on huono fiilis, ei kannata postata. (: Koska ne jotka lähtee, ei selvästikkään tykkää aidosti; mitä sä sellasista lukijoista hyödyt c; ? ~ ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! :3 kiitos teille kaikille tuesta <3

      Poista
  3. Sonia on todella kaunis nukke ja muutenkin sinun postaukset ovat hienoja (parempia kuin omani).
    Eikä kuvasi kaikki ole samanlaisia ja jos on shootteja, niiden kuuluukin olla saman tyyppisiä.
    Ja ne ketkä lähtevät pois, jos postauksia ei tule, ovat huonoja lukijoita. Semmoisia ei jäädä kaipailemaan.
    Ja onnittelut: Sait juuri uuden lukijan :)

    VastaaPoista