sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Haaste ʕ •ᴥ•ʔ



Eli mut haastettiin, ja sain haasteen Morsolta ! Kiitos sinulle (:


Tämän haasteen on tarkoitus löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa

1: Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2: Pitää vastata 11 haastajan kysymykseen
3: Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastajille
4: Heidän pitää valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5: Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut
6: Ei takaisin haastamista.

Eli 11 faktaa itsestäni :3
1. Olen mustahiuksinen 
2. Olen vain puoliksi suomalainen
3. Mulla on veli
4. Omistan pienen koiruuden :3
5. Olen laiska :DD
6. Monki on mun lempikauppa :d
7. Olen 200 % Potterhead :dd
8. Oon jousimies, eli aika johtajamainen :d
9. Elämä ilman tanssia ja musiikkia = turhaa
10. Ed Sheeranin ja Lana del Reyn musiikki inspiroi mua ~
11. Oon toivottoman ihastunu Tom Feltoniin xdd


Ja sitte ne haastajan keksimät kysymykset :3

1: Millä kameralla kuvaat?
- Canon eos 1100d :DD

2: Monta nukkea omistat?
1 kokonaisen :d mut 2 :D

3: Mitkä ovat nukkesi / nukkejesi mallit?
Dal Joujou, Little Rovam jonka vartalo vammaa, lue lisää tästä

4: Onko kellään sun kaverilla nukkea?
On :D

5: Luetko mun blogia?:D jos et nii liity toki 8) ♥
En vielä ;3

6: Väsyttääkö?
Vähä xd

7: Toi ei välttis liittyny tähän mitenkää, vai?
Ei kai :c

8: Paljo sun uusin nukkes makso?
Mhmhmh en muista xdd  nimim. kanan muisti  

9: Mikä sen malli on?
Joujou :d

10: Monta blogia sulla on?
Yks :D

11: Meenkö nyt nukkumaan? :D
 Mee toki 8)

Oon tosi väsyny, oke oon vaa laiska joten haastan kaikki joilla on alle 200 lukijaa ja jotka lukee tän :d 
Ja täs teille kysymykset !
   1. Mikä kamera sulla on ?
2. Mikä sun seuraava nukke tulee olemaan ?
3. Mitä tykkäät mun blogista ? XD
4. Kuinka kauan oot nukkeillut ?
5. Mistä saat inspiraatios kuvaamiseen ? :3
6. Missä yleensä kuvaat ?
7. Onko kivaa tehä haastetta ? XD täs näkee kuinka nopee mun mielikuvitus turtuu xd
8. Miks sun nukkejen nimet on ne mitä ne on ? XD
9. Mikä tekee sun mielestä hyvän blogin ?
10. Seuraava nukkesälä mitä aiot ostaa ?
11. Onko sulla lemmikkejä ? xd
Noni, sitte vaa tekee :3    
  

1 kommentti:

  1. sori, en varmaan tee, koska oon just tehnyt ton saman :/ Mut kiitos kuiteski haastamisesta ^^

    VastaaPoista